KONFIRMATION 2025

I Grevinge Kirke kan du gå til konfirmationsforberedelse og blive konfirmeret, hvis du har bopælsadresse i sognet, og går i alment skoletilbud.

Desuden kan du gå til konfirmationsforberedelse og blive konfirmeret, hvis du er elev på Herrestrup Skole og Videnscenter eller i Vig Skoles specialklasserække.

Der oprettes tre hold til konfirmationsforberedelse 2024/2025 i Grevinge Kirke.

Hold 1: Konfirmander i alment skoletilbud bosiddende i Grevinge sogn. Konfirmationsforberedelsen, der også inkluderer deltagelse i et antal gudstjenester og nogle øvrige arrangementer, begynder i september og vil foregå tirsdage eller torsdage kl. 14.00 – 15.30 i efteråret 2024.  I foråret 2025 vil undervisningen være koncentreret på to hele dage. Datoer meldes ud senere.

Hold 2: Konfirmander fra Herrestrup Skole og Videnscenter. Konfirmationsforberedelsen finder sted på Herrestrup Skole og Videnscenter, og vil finde sted i efteråret 2024 og i foråret 2025. Forløbet tilrettelægges i tæt samarbejde med skolen.

Hold 3: Konfirmander fra Specialklasserækken på Vig Skole. Konfirmationsforberedelsen finder sted i Grevinge og vil finde sted i efteråret 2024 og i foråret 2025. Forløbet tilrettelægges i tæt samarbejde med skolen.

Tilmelding sker ved at udfylde skemaet herunder.

Konfirmationerne vil foregå:

Lørdag den 10. maj 2025 kl. 10 (Konfirmander i alment skoletilbud bosiddende i Grevinge og konfirmander fra Specialklasserækken i Vig)

Lørdag den 10. maj 2025 kl. 12 (Konfirmander fra Herrestrup Skole og Videnscenter)

Søndag den 18. maj 2025 kl. 10 (Konfirmander i alment bosiddende i Grevinge og konfirmander fra Specialklasserækken i Vig)

Søndag den 18. maj 2025 kl. 12 (Konfirmander fra Herrestrup Skole og Videnscenter)

Der er frit valg mellem lørdag og søndag.

NB: Hvis konfirmanden går på Herrestrup eller Vig Skole og skal konfirmeres i hjemsognet, men skal gå til konfirmationsforberedelse hos Anders, så send ham en mail.

Der sendes automatisk en bekræftelsesmail til den e-mail der er angivet i afsnittet Forældre (1).

Har I spørgsmål til tilmeldingen, er I velkomne til at sende Anders Tangaa Jensen en email på atj@km.dk

TILMELDING TIL KONFIRMATIONSFORBEREDELSE/KONFIRMATION